Junimånad är slut och juli har börjat. 
 
Det har varit fullt upp hör. Mycket på jobbet och mycket hemma med skolavslutningar och idrottsavslutningar mm. Jag använder flitigt mina produkter som jag tycker är helt fantastiska och har därför inte behövt göra några nya.
Vi har varit mycket ute i naturen under juni, tagit vara på det vi har och njutit av vår fina natur. Har även hunnit med en träningsvecka med barnen till Italien. 
 
Produkter jag har använt under juni: 
Ansiktsrengörning: Ricinolja och mandelolja 
Ansiktsskrubb: Kokosolja och socker
Ansiktsmask: Rasullera 
Ansiktskräm: Arganolja 
 
Schampoo: Rasullera och ibland Urtekram shampoo 
Balsam: Använder jag inte längre
Duschtvål: Hemmagjord duschtvål med tvålflingor, vatten och kokosolja 
Kroppslotion: Vispad kokosolja
 
Hårolja: Arganolja
Deo: Hemmagjord deo
 
Städprodukter: Hemmagjord ättikablandning och såpa till golven 
 
Nu ska jag planera vår fjällvandring och matlistor (torkar maten själv).