Detta tar jag med mig in i duschen. 
 
Söndagar betyder mini spadag, ta fram kläder inför veckan och planera veckans mat och mål. 
Veckan som kommer har vi tagit påsklov och hänger i stugan på fjället, inga kläder behövs ta fram eftersom vi kommer hänga i underställ och mjukisbyxor hela dagarna. Målet för nästa vecka är att njuta, ta vara på varje dag! 
Så jag börjar 1 april med att ta hand om mig själv. 
 
Från vänster till höger. 
Vita skålen har jag min hemmagjorda parfym som jag gillar. Känns fräsch mot huden och luktar gott. 
Gulvita geggan är en hårinpackning på två ingredienser. 
Bruna i burken är mitt schampoo, rasullera. 
Gröna högst upp är riven gruka till ansiktsmask och det gröna vattnet till höger är gurksaft som jag ska använda som ansiktsvatten. 
 
Mer om varje "produkt" kommer senare när jag har provat. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut och njuta av solen, snön och isfiske. 
 
Ha en trevlig söndag!