Mirakelolja till ansiktet och håret! 
 
Den här oljan upptäckte jag för några veckor sen och den är helt otrolig. Huden blir sammetslen och jämn. Jag smörjer in ansiktet på kvällen efter min ansiktsrengöring ( som jag skrev om för någon dag sen) och dagen efter behöver jag knappt sminka mig, huden ser frisk och fräsch ut!
Det jag får kvar på händerna efter jag smörjt in ansiktet masserar jag in i hårtopparna och nagelbanden. 
 
Arganoljan återfuktar huden och tränger lätt in i huden utan att täppa till porer. Oljan är rik på Vitamin E .
Arganoljan kan man ha både som en dag eller nattkräm eller under sin vanliga hudkräm. 

Arganoljan stärker håret och ger glans, perfekt till mitt frissiga vinterhår. 
 
Väntar du barn kan du smörja bebismagen med Arganolja för att förhindra bristningar. 
 
Har man skägg kan man ta en droppe arganolja, ta en droppe i handflatan och massera in det i skägget. 
 
Bra till eksem, skadad hud, minskar rynkor och ojämnheter i hyn, stärker naglar m.m 
 
Alltså man kan ha arganolja till allt!