Tvättar håret med lera! 
 
Jag har varit sån som tvättat håret varje dag, ibland två gånger per dag om jag har tränat. För ett år sen gick jag ner till varannan dag, men håret blir lätt fett. 
 
För ett tag sen fick jag ett tips på instagram om att tvätta håret med Rasullera. Wow säger jag, håret blir mjukt och jag kan tvätta håret var tredja dag! Behöver inget balsam eller surskölj. 
 
Blandar 1 msk Rasullera med kokande vatten så det blir en pasta, låter den stå ca 10 minuter. Sen masserar jag in leran i hårbotten och låter den sitta i ca 10 min, medan tvättar jag kroppen och ansiktet. Sköljer sen ur leran ordentligt. Klart! 
 
Rasullera tvättar jag ansiktet med också och använder som ansiktsmask, då gör jag på samma sätt. 
Rasullera som ansiktsmask är helt fantastisk! Huden blir len och ren och passar perfekt till min blandhy med lite porer, man känner hur leran drar ur orenheter. 
 
Kan verkligen rekommendera Rasullera!